Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja SCADA süsteemi renoveerimiseks. Tööde lõpptähtaeg on 23. detsember.
28. juuli 2016
Mativesi OÜ reoveerib Pärnu reoveepuhastusjaama SCADA süsteemi. Tööde mahtu kuulub SCADA süsteemi renoveerimine koos uute seadmete paigalduse, tarkvara installeerimise ja häälestamise ning süsteemi katsetustega.
27. juuni 2016
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhastusjaama SCADA süsteemi renoveerimiseks. Hankelepingu esemeks on Pärnu reoveepuhastusjaama SCADA süsteemi renoveerimine koos uute seadmete paigalduse, tarkvara installeerimise ja häälestamise ning süsteemi katsetustega vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele.
Tööde kestus: 150 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.07.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektiga on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel tehnilise teeninduse juhi Roman Vaba tel 5146871.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatel põhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 150 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.07.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektiga on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel tehnilise teeninduse juhi Roman Vaba tel 5146871.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatel põhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
04. september 2015
AS Pärnu Vesi kuulutab välja avatud hanke laboriseadmete ostmiseks. Hankelepingu esemeks on AS Pärnu Vesi uute laboriseadmete ostmine hankedokumentides esitatud komplektsuses ja tingimustel.
Laboriseadmete ostmise hange on hankija poolt jagatud kuueks osaks ühe hankemenetluse raames, s.t. seadmete ostmiseks sõlmitakse Pakkuja(te)ga kuus hankelepingut. Osad on järgmised:
Osa 1 – Naftaproduktide analüsaator
Osa 2 – KHT reaktor
Osa 3 – Oksümeeter
Osa 4 - Spektrofotomeeter heitvee laborile
Osa 5 - Spektrofotomeeter joogivee laborile
Osa 6 - Jahutusega inkubaator.
Tööde kestus: 50 päeva.
Lepingu rahastajad on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond ja AS Pärnu Vesi.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23. september 2015 kell 11:00.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
Laboriseadmete ostmise hange on hankija poolt jagatud kuueks osaks ühe hankemenetluse raames, s.t. seadmete ostmiseks sõlmitakse Pakkuja(te)ga kuus hankelepingut. Osad on järgmised:
Osa 1 – Naftaproduktide analüsaator
Osa 2 – KHT reaktor
Osa 3 – Oksümeeter
Osa 4 - Spektrofotomeeter heitvee laborile
Osa 5 - Spektrofotomeeter joogivee laborile
Osa 6 - Jahutusega inkubaator.
Tööde kestus: 50 päeva.
Lepingu rahastajad on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond ja AS Pärnu Vesi.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23. september 2015 kell 11:00.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
23. aprill 2015
AS Pärnu Vesi kuulutab välja avatud hanke Pärnu reoveepuhastusjaama sette tahendamise seadmete ostmiseks. Hankelepingu esemeks on järgmised hankedokumentides kirjeldatud uued seadmed, mis on vajalikud reoveesette tahendamiseks:
- Dekantertsentrifuug - 2 tk
- Flokulandilahuse ettevalmistussõlm - 1 tk
- Flokulandilahuse pumbad - 2 tk
- Muda pumbad - 2 tk
- Flokulandilahuse kulumõõtjad - 2 tk
- Muda kulumõõtjad - 2 tk
- Sette tahendamise seadmete juhtimiskeskus - 1 tk
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 235 000 €.
Tööde kestus: 130 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 04. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
- Dekantertsentrifuug - 2 tk
- Flokulandilahuse ettevalmistussõlm - 1 tk
- Flokulandilahuse pumbad - 2 tk
- Muda pumbad - 2 tk
- Flokulandilahuse kulumõõtjad - 2 tk
- Muda kulumõõtjad - 2 tk
- Sette tahendamise seadmete juhtimiskeskus - 1 tk
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 235 000 €.
Tööde kestus: 130 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 04. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
17. aprill 2015
AS Pärnu Vesi kuulutab välja avatud hanke Pärnu reoveepuhastusjaama õhupuhurite ostmiseks ja paigaldamiseks. Hankelepingu esemeks on Pärnu reoveepuhastusjaama kahe uue aeratsiooni õhupuhuri ostmine ning nende paigaldamine ja häälestamine amortiseerunud õhupuhurite asemele.
Hankelepingu raames ostetakse ja paigaldatakse 2 uut õhupuhurit.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 60 000 €.
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Objekti tutvustus toimub 6.05.15 algusega kell 11:00 aadressil Mõrra 29, Pärnu (hankija kontaktisik Mihkel Erend (e-post: mihkel@pvesi.ee, GSM:+372 5330 7685).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
Hankelepingu raames ostetakse ja paigaldatakse 2 uut õhupuhurit.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 60 000 €.
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Objekti tutvustus toimub 6.05.15 algusega kell 11:00 aadressil Mõrra 29, Pärnu (hankija kontaktisik Mihkel Erend (e-post: mihkel@pvesi.ee, GSM:+372 5330 7685).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
30. detsember 2014
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke reoveepuhastusjaama aeratsioonibasseinide hapnikumõõtjate ostmiseks. Pärnu reoveepuhastusjaama aeratsioonibasseinide 8 komplekti hapnikumõõtjate ostmine vastavalt hankedokumentatsioonis esitatud tingimustele. Hapnikumõõtjate komplekti peab kuuluma vähemalt andur, transmitter ning kaabel.
Tööde kestus: 70 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. jaanuar 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehniliste tingimuste, lepingu tingimuste kui ka maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 70 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. jaanuar 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehniliste tingimuste, lepingu tingimuste kui ka maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
03. oktoober 2014
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhasti seadmete ostmiseks. Reoveepuhasti seadmete ostmine:
1. Liivapumbad - 4 tk
2. Liivaseparaator - 1 tk
3. Platsipumbad - 2 tk.
Tööde kestus: 70 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end Riigihangete registris registreerima. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. oktoober 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkujad saavad objektidega kohapeal tutvuda. Aeg leppida kokku hankija kontaktisiku Mihkel Erendiga (e-post: mihkel@pvesi.ee, GSM:53307685).
Pakkumus(ed) tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Iga Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
1. Liivapumbad - 4 tk
2. Liivaseparaator - 1 tk
3. Platsipumbad - 2 tk.
Tööde kestus: 70 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end Riigihangete registris registreerima. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. oktoober 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkujad saavad objektidega kohapeal tutvuda. Aeg leppida kokku hankija kontaktisiku Mihkel Erendiga (e-post: mihkel@pvesi.ee, GSM:53307685).
Pakkumus(ed) tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Iga Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
03. veebruar 2003
Pärnu Reoveepuhasti mudatahenduse tsehhi rekonstrueerimiseks korraldatud riigihankekonkursi võitis AS Gustaf. Tööde koosseisu kuuluvad: siseruumide remont; fassaadi remont; uu katusekatte paigaldamine ilma soojustuseta; akende, väravate ja välisuste vahetus;küttesüsteemi renoveerimine; ventilatsioonisüsteemi väljavahetamine.
25. november 2002
AS Pärnu Vesi kuulutab avatud pakkumise Pärnu Reoveepuhasti mudatahenduse tsehhi rekonstrueerimisele:Siseruumide remont,fassaadi remont,uus katusekate ilma soojustuseta,akende, väravate ja välisuste vahetus,küttesüsteemi renoveerimine,ventsüsteemi väljavahetamine.Pakkumise kutse dokumente väljastatakse peale eelregistreerimist telefonil 051 77 499 ja kutse dokumentide eest 500 krooni tasumist aadressil:E-post jaak@pvesi.ee,Vingi 13, Pärnu 80010.Pakkumised esitada samal aadressil hiljemalt 19.detsember 2002 kell 11.00.Pakkujal peab olema tehniline varustatus, mis võimaldab täita hankelepingust tulenevaid kohustusi ning vastavate tööde tegemise litsents ja vastutavad spetsialistid.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee | |||
Veevarustus-, puhastussüsteemid |
|||||
Mativesi OÜ, PÄRNU
|
|
info@mativesi.ee |