29. september 2008
Audru Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Lääne-Pärnumaa staadioni rajamisele Audru valda.
Ehitamisele tuleb staadion, mis on projekteeritud nelja 300m ja kuue 11 tõkkejooksu ning 100m jooksurajaga, mille juurde on loodud järgmised põhilised kasutusalad: jalgpall, kõrgushüpe, kaugushüpe, teivashüpe, odavise, kettaheide ja kuulitõuge. Staadioni teenindamiseks ehitatakse tribüünid, abihoone, staadioni peapult, välisvalgustus, piirdeaed ja juurdepääsuteed. Staadioni ja kooli territooriumi kuivenduseks rajatakse drenaaž ja sadeveekanalisatsioon. Töö aluseks on OÜ Arinco Projektbüroo töö nr 0508061.
Audru staadion on projekteeritud Audru keskkooli vahetusse lähedusse, koolihoonest edelasse jäävale alale.
Hankega soetatakse: võrkpalli postid ja väli (1 pr), rannavolle võrk (1 tk) ja jooned (1 kpl); korvpalli väli konstruktsioon koos tagalaua, rõnga, võrgu ja hülsiga (2 tk); teivashüppe teibaauk (1 tk), kaugus- ja kolmikhüppe tõukepaku kastid (2 tk) ning tõukepakud (2 tk); kuulitõuke ring koos pakuga (1 tk), kettaheite ring (1 tk), kettaheite postid koos võrguga (1 tk); kohtuniku pukk (1 tk), kõrgushüppe postid (1 pr), latt (1 tk) ja matt (1 tk), vihmakate kõrgushüppe matile (1 tk), teivashüppe tellingud (1 kpl), matt (1 tk), latt (1 tk) ja vihmakate teivashüppe matile (1 tk); jalgpalliväravad (1 pr) ja võrk väravale (1 pr).
Tööde teostamise aeg on 04. jaanuar 2009 kuni 21. august 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama kehtiva ehituse täisvastutuskindlustuse (CAR) poliisi koopia või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku ehituse täisvastutuskindlustuse Lepingu sõlmimiseks ehituse perioodiks. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Tellija.
Pakkuja seadusjärgse esindaja või selleks vastavaid volitusi omava esindaja (lisada volikiri) kirjalik kinnitus andmaks ehitusperioodi tagatiseks 10 % Lepingu maksumusest (koos käibemaksuga). Ehitusperioodi tagatise garantiikiri peab olema Tellijale üle antud seitsme (7) päeva jooksul alates Lepingu sõlmimisest ja ehitusperioodi tagatis peab kehtima kuni ehitustööde lõpuni. Tellija aktsepteerib lisatingimusteta krediidiasutuse garantiid, kindlustusgarantiid või deponeeritud rahasummat.
Pakkuja poolt ehitustöödele antava garantiiperioodi pikkus kalendrikuudes peab olema minimaalselt 36 kuud.
Täitja/Pakkuja seadusjärgse esindaja või volitatud esindaja (lisada volikiri) kirjalik kinnitus garantiiperioodiaegsete kohustuste täitmise tagamiseks 2% Lepingu maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast ning garantiiperioodi aegne tagatis peab kehtima kuni garantiiperioodi lõpuni, so 36 kuud.
Pakkuja peab olema viimase 5 (viie) aasta jooksul teostanud vähemalt 1 (ühe) üle 3 000 000 (kolme miljoni) kroonise ehitusmaksumusega (ilma käibemaksuta) sarnase ehitustöö. Sarnaseks ehitustööks loetakse murukattega spordirajatiste ehitus- või renoveerimis- ja/või rekonstrueerimistöid. Pakkuja peab olema nimetatud tööd teostanud korrektselt ja hea ehitustava kohaselt. Pakkuja esitab teostatud tööde loetelu koos andmetega maksumuse, teostamise aja, koha ja tellijate kontaktandmete äranäitamisega.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 21. oktoober 2008 kella 16:00-ni.
Hankedokumentide eest summa 500 krooni tasuda Audru Vallavalitsuse kassasse sularahas või Audru Vallavalitsuse arveldusarvele 10902001673003 SEB pangas enne dokumentide väljastamist. Hankedokumendid väljastatakse CD-ROM-il, mis sisaldab ka ehitusprojekti.
Info ja dokumendid: Audru Vallavalitsus, Siim Suursild, tel: 447 2782, faks: 445 1141, e-post:
siim.s@audru.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 24. oktoober 2008 kell 10:00.