Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange KM 6 kV ja 0,4 kV jaotusseadmete rekonstrueerimizseks. Tähtaeg 22. veebruar.
08. veebruar 2022
AS Utilitas Tallinn kutsub osalema „Ülemiste KM 6 kV ja 0,4 kV jaotusseadmete rekonstrueerimine ja trafode vahetus“ hankes (hange nr. 35200-5/1531).
Hankedokumentide saamiseks saata taotlus e-postile: hanked@utilitas.ee
Lepingu eeldatav täitmise tähtaeg: 01.12.2022
Pakkumiste esitamise tähtaeg: 22.02.2022, kell 12:00, pakkumised esitada e-posti aadressile: hanked@utilitas.ee
Hankedokumentide saamiseks saata taotlus e-postile: hanked@utilitas.ee
Lepingu eeldatav täitmise tähtaeg: 01.12.2022
Pakkumiste esitamise tähtaeg: 22.02.2022, kell 12:00, pakkumised esitada e-posti aadressile: hanked@utilitas.ee
19. aprill 2021
AS Utilitas Tallinn kutsub osalema „Ülemiste KM 6kV jaotusseadme rekonstrueerimine “ hankes (hange nr 35200-5/1277).
Hankedokumentide saamiseks saata taotlus e-postile: hanked@utilitas.ee
Pakkumiste esitamise tähtaeg: 07.05.2021, kell 10:00, pakkumised esitada e-posti aadressile: hanked@utilitas.ee
Hankedokumentide saamiseks saata taotlus e-postile: hanked@utilitas.ee
Pakkumiste esitamise tähtaeg: 07.05.2021, kell 10:00, pakkumised esitada e-posti aadressile: hanked@utilitas.ee
04. september 2006
OÜ Põhivõrk ja AS Merko Ehitus sõlmisid allkirjastasid lepingu Ülemiste 110 kilovoldise alajaama renoveerimiseks, tellimuse maksumuseks on 41,2 miljonit krooni.
Projekti raames ehitatakse alajaama uus 110 kilovoldine kinnine jaotla, kuhu ühendatakse uutele vundamentidele tõstetuna kaks olemasolevat trafot, kaks õhuliini ning uus Ülemiste-Lasnamäe kaabelliin. Välja ehitatakse uus õlikogumis- ja eraldussüsteem ning alajaama hoone.
19. detsember 2005
OÜ Põhivõrk kuulutab välja läbirääkimistega pakkumise Ülemiste 110 kV alajaama renoveerimisele.
Hankesse kuuluvad:
- 6 fiidriga GIS jaotla;
- juhtimis- ja kaitseseadmed;
- juhtimishoone.
Hanke mahus on ka:
- vajalike kaitse-, juhtimis- ja seiresüsteemide projekteerimine, tarne, paigaldus ja seadistus;
- alajaama seadmetele hoone projekteerimine ja ehitus.
Tööde teostamise tähtaeg on 30. september 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatis 150000 krooni.
2. Lepingu teostuse tagatis 10 % lepingu maksumusest.
3. Lepingujärgne garantii 2 aastat, garantiiaegne tagatis 2% lepingu maksumusest.
OSALEMISE TINGIMUSED
*Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning märge informatsiooni ja dokumentide kohta, mis tuleb esitada kvalifikatsiooni hindamiseks:
1. Taotleja peab olema maksevõimeline, tema vara ei tohi olla sekvesteeritud ja tema suhtes ei tohi olla algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust – esitada taotleja kinnitus.
2. Taotleja peab olema täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas - esitada andmed taotleja poolt viimasel kolmel aastal kalendriaastal oma töötajatele makstud tasudelt sotsiaalmaksu või oma asukohamaa sotsiaalkindlustusmaksu suuruse kohta ja kirjalik nõusolek vastava järelpärimise tegemiseks Maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile.
3. Taotleja peab olema viimase kolme aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud – esitada taotleja kinnitus.
*Pakkujale esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
1. Taotleja peab olema registreeritud nende asukohamaa seaduse kohaselt äriregistris või erialases registris või olema andnud vastava ametivande – esitada väljavõte äriregistrist või erialasest registrist või kinnitus vastava ametivande andmise kohta. Eestis registreeritud ettevõtja peab esitama Äriregistri B-kaardi kehtiva koopia;
2. Taotleja, kelle asukoht on Eestis peab omama hanke teostamiseks vajalikku Majandustegevuse registri (MTR, varem RETTER) registreeringut (sh tööstus, elektritöö teostaja) - esitada vastava registreeringu väljavõte või number. Taotleja, kelle asukoht ei ole Eestis, peab tema pakkumise edukaks tunnistamise korral registreerima ennast Majandustegevuse registris ( MTR-s) enne lepingu sõlmimist.
*Pakkuja majanduslikule seisundile esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
Taotleja viimase kolme majandusaasta keskmine aastakäive peab olema vähemalt 40 milj. krooni ja omakapital peab olema vähemalt 10 milj. krooni - esitada pakkumisele eelneva kolme viimase majandusaasta auditeeritud bilanss ja kasumiaruanne.
*Pakkuja tehnilisele kompetentsusele esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
1. Taotlejal peavad olema sekundaar- ja primaarsüsteemide projekteerijad, kes on projekteerinud 110 kV või kõrgema pingega projektide primaar- ja sekundaarsüsteeme. Esitada:
- sekundaarsüsteemide projekteerijate CV-d, keda taotleja kavatseb sekundaarseadmete s.h releekaitse, abipingesüsteemide, juhtimise- ja seiresüsteemide projekteerimisel kasutada ja milliseid 110 kV projekte on nad varem projekteerinud.
- primaarsüsteemide projekteerijate CV-d, keda taotleja kavatseb primaarseadmete projekteerimisel kasutada ja milliseid 110 kV projekte on nad varem projekteerinud.
Juhul kui projekteerija pole taotlejaga töölepingulistes suhetes, esitada projekteerijaga sõlmitud kirjalik kokkulepe (võib olla ka eellepingu vormis).
2. Taotlejal peavad olema primaar- ja sekundaarseadmete montaaži teostajad ja seadistajad, kes on teostanud 110 kV või kõrgema pingega primaar- ja sekundaarsüsteemide montaaži ja seadistamist.
Esitada- andmed (s.h CV-d) tehniliste töötajate või allhankijate kohta, keda taotleja kavatseb hanke läbiviimisel kasutada, sealhulgas esitada voodiagrammina projekti läbiviimise organisatsioon näidates ära keda taotleja kavatseb kasutada:
1) primaarosa projekteerimisel
2) releekaitse-, abipinge-, juhtimis- ning seire süsteemide projekteerimisel
3) eraldi primaar- ja sekundaarseadmete montaažil
4) sekundaarseadmete k.a. abipinge-, juhtimis- ning seiresüsteemide seadistamisel
Allhankijate kasutamisel esitada kirjalik kokkulepe allhanke teostamise kohta (võib olla ka eellepingu vormis).
3. Taotlejal peab olema vähemalt üks A-pädevusega elektritöid juhtiv isik. Esitada seda tõendav dokument ja CV. Taotleja, kelle asukoht ei ole Eestis, esitab kinnituse ja võimalusel dokumendid, mis tõendavad, et elektritöid juhtival isikul on olemas pädevus, mis vastab Eestis kehtivale A-pädevusele.
4. Taotlejal peab olema vähemalt üks projektijuht, kes on juhtinud 110 kV või kõrgema pingega projekti. Esitada projektijuhi CV ning kirjalik kokkulepe ja tema poolt realiseeritud projektide kirjeldused.
5. Taotleja peab omama ettevõtte kvaliteedijuhtimise süsteemi. Esitada taotlejale väljastatud ISO 9001 ja ISO 14001 sertifikaatide koopiad.
*Muu informatsioon :
Kui taotleja on seoses mõne eelmise hankega juba esitanud nõutud dokumendid , ei ole neid vaja uuesti esitada, piisab ainult viitest sellele.
Taotlused esitada hiljemalt 31. märts 2006 kell 11:00.
Kavandatav riigihankes osalema kutsutavate pakkujate arv on 5.
Kvalifitseerunud taotlejatele pakkumise kutse dokumentide esitamise eeldatav tähtpäev on 26. aprill 2006.
31. detsember 2003
Eesti Energia AS-i Jaotusvõrk kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise Ülemiste 110/35/6 kV alajaama 35 kV ja 6 kV jaotlate rekonstrueerimisele.
Hanke maht: Uue 35 kV jaotla ehitamine, selle ühendamine 110/35/6kV trafodega ja väljuvate 35 kV kaabelliinidega. Olemasoleva akupatarei ja omatarbetrafode ümberpaigaldamine. Uue alajaamahoone ehitamine, 6 kV (12 kV isolatsiooniga) jaotusseadme ehitamine, maandustrafode, omatarbetrafode, kaarepoolide, voolu piiravate reaktorite hankimine ja paigaldamine. 6 kV jaotusseadme ühendamine 110/35/6kV trafodega. Uue osa ühendamine olemasoleva elektrivõrguga. Vajalikud projekteerimis-, ehitus-, paigaldus- ja seadistustööd.
Pakkumismenetluses osalemiseks esitada kirjalikud taotlused aadressil: Kadaka tee 63, tuba 221, Tallinn 12915, hiljemalt 8. jaanuar 2004 kell 12.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks.
Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded:
1. Taotleja on ettevõtja äriseadustiku tähenduses ja on registreeritud riikliku erinõuetega tegevusaladel tegutsevate ettevõtjate registris (RETTER) elektritöö ettevõtjana.Taotleja või taotleja alltöövõtja on registreeritud RETTER´is ehitusettevõtjana.
2. Taotleja on täitnud oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas.
3. Taotleja on viimase kolme aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud.
4. Taotleja ei ole oluliselt rikkunud oma lepingulisi kohustusi Eesti Energia AS ees pakkumise kutse avalikustamisele eelnenud aasta jooksul.
5. Eesti Energia AS ei ole kirjaliku dokumendiga tuvastanud Taotleja (s.h Taotleja osanike/aktsionäride/ esindajate) suhtes asjaolusid, mis põhjustasid või võivad põhjustada Eesti Energia AS usaldamatust Taotleja vastu.
6. Taotleja peab olema tehniliselt kompetentne, omama vajalikku tehnilist varustatust, rahalisi vahendeid ning tegevuslubasid ja/või registreeringuid, mis võimaldavad võtta hanke osutamiseks vajalikke kohustusi.
7. Taotleja ei ole pankrotis või likvideerimisel ja ei ole peatatud tema äritegevust ning tema suhtes ei ole algatatud sundlõpetamist või muud sarnast tegevust.
8. Taotleja aastakäive peab olema vähemalt 40 milj.EEK.
9. Taotleja peab olema teostanud peatöövõtjana vähemalt ühe analoogse hanke - võtmed kätte projektid (piirkonna alajaamade keskpinge jaotusseadmed koos projekteerimise, ehitamise, paigalduse, seadistuse ja töösseviimisega) viimase kolme aasta jooksul.
Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta:
1. Taotleja peab esitama järgmised andmed - Taotlus riigihankest osavõtmiseks;
2. Äriregistris ettevõtjana registreerituse kohta ja RETTER´is registreerituse kohta;
3. Põhikirja koopia;
4. Ettevõtja lühiiseloomustus;
5. Maksuvõlgnevuste puudumine;
6. Töötajate töötasudelt makstud sotsiaalmaksu suurused;
7. Taotleja kohta peab olema võimalik teha järelpärimisi ja küsida taotleja kohta andmeid/informatsiooni Maksuametilt või teistelt õiguspädevatelt institutsioonidelt;
8. Nõuetekohaselt on täidetud kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud lepingud;
9. Informatsioon vastava kvalifikatsiooniga töötajate olemasolu kohta;
10. Informatsioon teostatud analoogiliste hangete, tellijate ja hankelepingute kohta, mahuga mitte alla 10 milj.EEK viimase kolme aasta jooksul;
11. Taotleja informatsioon selle kohta, et ta ei ole pankrotis või likvideerimisel ja ei ole peatatud tema äritegevust ning tema suhtes ei ole algatatud sundlõpetamist või muud sarnast tegevust;
12. 2002.aasta auditeeritud majandusaasta aruanne sh. informatsioon netokäibe kohta;
13. Informatsioon hankes kasutada kavatsetavate tähtsamate põhiseadmete tootjate kohta;
14. Punkti (Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta) alapunktides 2; 5; 6; 9 esitatud nõuete osas informatsioon alltöövõtu korras tehtavatel töödel kasutatavate alltöövõtjate kohta ja loetelu tööde mahtude kohta taotlejaga seotud hangetes.
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
1. Taotlus koosneb järgmistest dokumentidest, mis peavad olema köidetud loetletud järjekorras - Taotlus riigihankest osavõtuks ettevõtja blanketil, allkirjastatuna vastavaid õigusi omava ettevõtja esindaja poolt;
2. Väljavõte äriregistrist (B-kaardi koopia) mitte vanem kuni 30 päeva (arvates riigihankes osavõtu taotluse esitamise kuupäevast);
3. Põhikirja koopia;
4. Ettevõtja lühiiseloomustus (essee);
5. Maksuameti õiend võlgnevuste puudumise kohta (mitte vanem kuni 30 päeva - arvates riigihankes osavõtu taotluse esitamise kuupäevast);
6. Tõend, mis sisaldab andmeid viimasel kolmel kalendriaastal töötajatele makstud tasudelt tasutud sotsiaalmaksu kohta (vastavaid õigusi omava ettevõtja esindaja kirjalik kinnitus ettevõtja blanketil);
7. Kirjalik nõusolek, et ostjal on õigus teha järelpärimisi ja küsida taotleja kohta andmeid/informatsiooni Maksuametilt või teistelt õiguspädevatelt institutsioonidelt;
8. Tõendus/kinnitus, et taotleja on viimase kolme aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud;
9. Tõendid, mis kinnitavad Taotleja vastavust Elektriohutusseaduse (EOS) § 21 nõuetele. Tõendid, mis kinnitavad Taotleja või Taotleja alltöövõtja vastavust Ehitusseaduse (ES) §41 nõuetele;
10. Loetelud analoogiliste hangete, tellijate ja hankelepingute kohta, mahuga mitte alla 10 milj.EEK viimase kolme aasta jooksul;
11. Taotleja kirjalik kinnitus, et ta ei ole pankrotis või likvideerimisel ja ei ole peatatud tema äritegevust ning tema suhtes ei ole algatatud sundlõpetamist või muud sarnast tegevust;
12. 2002.majandusaasta auditeeritud aruanne;
13. Taotleja peab esitama informatsiooni hankes kasutada kavatsetavate tähtsamate põhiseadmete tootjate kohta;
14. Taotleja peab esitama punkti (Andmed esitada tulevate dokumentide kohta) alapunktides 2; 5; 6; 7; 9 nõutud dokumendid alltöövõtu korras tehtavatel töödel kasutatavate alltöövõtjate kohta (RHS § 24 lg2 ja § 34 lg3 p.7) ja tõendid, mis kinnitavad alltöövõtjate vastavust teostatavate tööde osas Elektriohutusseaduse (EOS) § 21 ja/või Ehitusseaduse (ES) §41 nimetatud nõuetele (registreering RETTER´is) ning loetelu töödede mahtude kohta taotlejaga seotud hangetes.
1. Ostja lähtub selgituste andmisel RHS § 50. Kirjalikud küsimused saata kuni kaks päeva enne taotluse esitamist faksile 07154255.
2. Kvalifitseeritud pakkujatele teatatakse koos kvalifitseerimise otsusega pakkumise kutse dokumentide (PKD) väljastamise aeg. PKD väljastatakse maksedokumendi koopia esitamisel 300 krooni tasumise kohta Eesti Energia ASi a/k nr. 221002155774 Hansapangas.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@utilitas.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
merko@merko.ee |